3:e advent

Helgen har varit skoj. Fredag blerv ju som sagt Kalix. Pia var superduper suktig i sin film. Fyra tjejer som dansade mellan första och andra filmen sög verkligen. Jag kan t o m dansa bättre. Efteråt åkte vi till fölkhögskolan där vi släppte av Pia och hälsade på hennes kompisar. Eftersom vi skulle på Kafelino så var vi där en kvart.

Pga av skitvädret så tog de mer än en timma att köra hem. Vi stressade och fixade oss till en förfest som vi droppade in på klockan 00.20. Hinka i sig grogg sen 25 min senare mot Kafelino. De var rätt okej där. Påväg mot Max sen så fick vi astyra en fajt mellan en gubbe och en ung kille. Polisen kom i ganska rätt läge så vi gick till Max.
Vi sov sen hos Elin för de var närmast.

Lördagen vakna vi upp ganska sega, jag har varit värre tidigare. Men jag tog de ändå rätt lugnt. Jag och Peter gick till Sub och käka macka med Miriam och Robert sen åkte vi hem och dega hela kvällen till halv elva då Chrille kom och hämta hos så besökte vi hertsön till 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0