Peter, Sladd och en böghatare

Peter är som ett apatiskt barn, han tjuter om att jag ska göra en macka. Jag orkar inte de så nu gick han iväg för att göra en och han är sur för att jag är lat och inte gör de. Men jag skiter i att göra en macka åt han. Det är faktiskt jag som ska utnyttja honom att göra mackis åt mig inte jag till honom. HAHA.

Jag och Peter har fått som tendens att sladda vid Studio Kronan varje gång vi åker hem. Det är skitskoj och närmsta bra parkering man kan känna sig säker. Morsans toyota is fantastic.

Vi såg Boston Tee Party idag, haha den där böghatar-sekten var ju med. Dom är ju helt manipulerade. Här har ni en skön dokumentär om familjen. P.S inte mitt fel om lite vrede växer i er när ni ser den:

Se den här på google

Eller ladda hem den här i bättre kvalité och med text (torrent-fil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0