Stockholm

Aah seg morgon. Vaknade dödstrött och hoppade in i duschen halv tio. Det var tänkt att åka in till city 10.15 men Rattan var så seg så jag fick ta kvart i elva bussen. När jag kom in till stan så visste Rattan inte ens var Åhlens City låg. Haha så jävla IG. Så det tog en jävla tid innan vi fann varandra. Vi plöjde turistgatan nr 1 (Drottninggatan) först. Jag blev less och vi begav oss mot Björm borg store, fann mig 3 par kallsipper. Fina fina! Och ett par byxor på JC. Sen gick vi mot NK och Stureplan, jag kände mig inte alls hemma. Alla som tittar på en verkar ju tänka: jävla underklassare hahha. Men vi hade kul iaf, tack Peter för guidningen i stan. Nu kan man ju mer av sthlms utbud än bara drottninggatan.

Imorgon blir de shopping på söder för att söka skorna jag fann, men storleken var slut. Så jävla surt. Kanske beställer hem dem istället.

Här får ni en trelig bild skorna ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0