Stockholm

Jag har nu förflyttat mig från nordliga breddgrader till sydliga. Jepp jag är i Stockholm på en veckas visit hos min far. Det ska bli skoj, julafton och en super bra mellandagsrea då luleå har tre intressanta butiker som man plöjer igenom på en kvart. Jag är glad att jag har hela stockholms erbjudande och inte bara skit lule.

Igår så klev jag upp über tidigt 8.00 efter 3½ timmas sömn för att hjälpa till att städa hos farbror som flyttat. Fick lite cash för de och de behövdes verkligen innan jul efter alla julklappsinköp. Sov sen till 18, rolf trodde jag hade sovit bort hela dagen, men han hade visst ingen aning om att jag hade åkt iväg. Tog en trip till Peter och Miriam för att önska en god jul. Åkte hem till mamma igen för att hämta Elins julklapp och göra den klar och även Linneas present. Packade även ner mina julklappar jag skulle ha med mig hit.

Jag och Peter åkte sen hem till Elin där vi var sociala till 12 snåret då vi begav oss hem för att dammsuga mitt rum och sova.


Idag så blev de tidig uppgång och fixa och trixa innan planet gick. Tacka gud för online in-checkning. Rad 4 är jävligt skönt jämfört med att sitta på raden längst bak. Vi träffade även en jättegullig dam på flygplatsen som knappt hitta rätt, så hon bestämde sig för att följa med oss till gaten. Damen ville även surpla i sig en Zingo innan vi gick så jag och damen dela på en. Haha hon var så söt, sånna gillar vi. Nu får jag, Peter och Elin hoppas på att hon får en bra jul i Årsta.

Nä nu ska man nog räkna ner minutrarna, kanske man öppnar elins julklapp innan sängdags? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0