Fimpar för gott, eller?

Jag fimpar för gott idag. Efter en despression av att ha insett hur mycket jag lägger ner på skiten så lägger jag av idag. Som tur var är jag inte ensam. Katte har fimpat för ett par veckor sen och hon är min stora inspiration då jag aldrig har kunnat tro att hon skulle vara först med att fimpa. Även Gabbz ska fimpa och hon har skrivit på ett jävla avtal på att hon inte får röka haha, och samma blir det för mig! Så nu hoppas jag på att min nykomna slemmiga rökhosta ska avta och jag kan börja må bättre och inte känna mig så jävla sliten varje morgon man vaknar. En ny Jonas ska komma fram! Så önska mig lycka till! Kommer nog uppdatera här hur det kommer att gå och visst kommer det göra det, allt börjar med att åka ut till Storbrändön - långt från en kiosk!

Kommentarer
Postat av: carina

det tycker jag du gör rätt i,, jag har inte vart en stor rökare men kan tänka mig att är man fast i det kan det eller rökt i många många år att det är svårare att sluta.

lycka till

2009-04-12 @ 19:45:03
URL: http://ckristines.blogg.se/
Postat av: Lisan

Kämpa på! :D

2009-04-22 @ 18:48:18
URL: http://pluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0