Torsdag kväll

Dagen börjar lida mot sitt slut. Jag är rätt nöjd med dagens händelser. Jag har bokat in möte med Vinter på måndag och sen så är korten färdigtryckta. ÄNTLIGEN säger jag bara även fast vi har varit söligare än sniglar vid den fronten. Även bokat in redovisning för min powerpoint jag borde ha gjort innan jul men jag har inte orkat och skjutit de framför mig hela tiden sen har Office programmet varit på drift. Men nu äntligen ska jag få de bortgjort!

Nu sitter jag här med en prilla under läppen och precis ätit en trisst smörgås. Klockan börjar ticka och jag ska gå och lägga mig på en stund men jag vet att de kommer dröja 1½ timma innan dess. Men ha de så bra så länge!

Jo en sak till bara! Kan tipsa om den här länken där du kan få fett med besökare till din blogg/hemsida. Regga dig och du får massvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0