Second update

Jag lyckas med min andra uppdatering på en dag för första gången på väldigt länge. Vinet är uppkorkat och musiken dånar ur budget högtalarna,det är party! haha. Peter är fett sugen på att champagnen ska öppnas men jag orkar inte. Jag vill vänta men vi ser ju hur vi gör. Jag vill ha mer starka som gör mig totalt weirdo.

Rekommendation för er vindissare:
Köp AURORA Original, svartvinbärsvin som även kan blandas med skumpa och även änvändas i drinkar, hälften Aurora och hälften smaksatt starksprit. Mycket godare vin och lite mer alkoholhalt än varm&kall som alla fjortisar tycker om. Man ska väl för fasen inte dricka äppelpaj? Det ska väl ätas med vaniljsås?

Kommentarer
Postat av: PIA

DU KAN VARA FJORTIS!

2009-01-18 @ 12:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0