Fredag/studiemedel

Japp idag är de fredag och alla studenter får pengar, de märks verkligen, de har varit nog kö på varje jäkla bankomat idag. Redan klockan 9 när inte en något är öppet så står folk i kö för att få ut sina kontanter. Jag hatar kontanter för de är så otroligt jobbigt att handskas med dem och sen måste man ju frysa arslet av sig. Jag föredrar kort, men största nackdelen är nog att man kan spenderar mer än vad man tänkt, de är iaf de jag alltid lyckas med.

Ikväll blir de fest typ någon slags förfest hos Frida. Jag ska dit och säga hej och sådant skoj för vi har ju knappt umgåtts sen.. iaf väldigt lång tid tillbaka. Men jag hade tänkt hålla mig borta från flaskan och ha roligt ändå. Utan utgång om dem tänkt de.
Och så ska jag gratta Gabbz som fick körkort idag. :) Bjuder även på en väldigt rolig tjej som älskar att mima:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0