M.. och LLT

Åh, jag har värsta nyheten och berätta, jag kan dock inte de än då de verkade vara en överraskning. Men de ska bli fett skoj. Jag kan ge en ledtråd: 14 .. mer vill jag inte ge :)



Att åka buss kan vara både trevlig och otrevligt, idag var de dock trevligt. Haha eftersom de är halt på vissa ställen så spann bussen utanför Coop extra då de var för brant, nu låter de jätte brant men de lutar lite snällt och bussen tar sig fan inte upp. Chauffören backar och kör fram, backar och kör fram, samma visa hur länge som helst. Till slut fick bussen grepp och vi tog oss iväg, efter sisådär 5 minuter.
 Ibland borde bussar få ha vinterdäck.

Bild lånad av LLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0