Bästa dagen i mitt liv..

Sådär, nu var tvättmaskinen påslagen. Har för en stund sen kommit hem från min farmor. Det sög därför hon tjatade om att min Pee inte alls är så bra för mig och blablabla och att jag borde tänka efter vad jag gör. Ja vissa är ju som dem är, i det här fallet helt vrickad.

Skolan idag var lång och den började med rättskunskap som är riktigt kul, dagen fortsatte med filosofi som suger appung. Efter ett långt hål var de UF, för oss går de inte uppåt utan neråt, vi har en gruppmedlem som aldrig kommer till lektionerna och inte visar något engagemang att vi har ett företag. I alla fulla fall (haha PIA!!) så fick vi veta en massa om hur montern kommer vara och blabla så vi spåna på det. Jag och Pia kommer fixa de här galant.

Det var min dag, jag hoppas att den blir bättre ikväll. Elin ska komma och plocka upp mig ska sova hos henne för hon ska hänga med till sjukhuset imorn. Hoppas doktorn är snäll mot mig haha, dem gånger jag träffat honom har han kännts ganska skum.

Kommentarer
Postat av: sandra

Lycka till :)

2009-01-24 @ 18:23:47
URL: http://musicismydrog.blogg.se/
Postat av: Mallan!!

Haru hört att farmor btytit armen!!!! :O:O:O

2009-01-25 @ 01:27:50
Postat av: Martina

Du ska inte lyssna på vad hon säger. Tycker egentligen inte att hon ska lägga sig i saker hon inte vet ett skit om.

2009-01-26 @ 13:43:27
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0