Jul inte kul

Jag har tråkigt, sjukt tråkigt. Kanske just för att de är juldagen och allt är stängt och hela Sverige står stilla. Det man gör är att äta upp all julmat som blev över, även julgodiset, man passar även på aytt ringa och tacka för julklappar om man inte gjorde de igår.

Kan ju börja med att redovisa vad jag fick i mina klappar som låg under granen:

Pengar
Presentkort
Hugo Boss in motion
T-shirt
Underställ
Morgonrock
Choklad
DVD-film

Tack, nu har jag lite att spendera med under mellandagsrean.

Dagen förövrigt har jag inter gjort nå alls, har vunnit över pappa i Wii golf två gånger sen har jag nött mobilspel. Allt för att fördriva tiden lite grann. Jag önskade att min lilla Peter var här och kunde roa mig. Jag verkligen avundas att han ska gå ut ikväll liksom även alla andra jag känner typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0