Måndag

Japp klockslagen visar 01.47 just nu. Måndag, ska faktiskt åka in till City idag igen för att fördriva tiden här i Sthlm. Jag gör inte ett skit och jag har all tid i världen att blogga men jag ids inte. Ingen läser eller kommenterar ju. ^^ Intresset böjar slockna som med allt annat jag gör.

Hoppas jag hittar mina skor imorn, tur att jag surfade runt lite till på Bobbie burns sajt för att hitta återförsäljare så nu har jag: Sthlm standard, Sturegallerian, Åhlens City och nå fler weirda butiker. Själv ska jag framföra till Ratan att vi går till Sturegallerian, för där går de ju omkring massa rika människor och man själv får känna sig fattig, för de hade nog Blondinbella sagt i sin blogg om hon såg oss: "Vilsna fattiga norrlänningar hänger på Stureplan blabla.." HAHA

Nä ska nog sova strax, internet roar inte mig alls och inte MSN heller för inte en enda tråkig själ skriver till mig och inte jag heller. Och inte har någon ringt mig heller den senaste veckan förutom Elin och Peter, men de är ju bara dom vännerna jag har nu. Haha

Nä god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0