Snåla jävlar

Gud vad snåla människor de finns.
Uatnför Miriam så finns de en plats ledig för bilen, eller ja ledig och ledig, en boende i huset har sagt upp sin bilplats. Så jag parkerar där ibland. Idag så parkerar jag bilen där snällt och fint och her i motorvärmar sladden för de är svinkallt ute. Efter en timma när jag gått hem till Peter ringer Miriam och säger att en surgubbe som hyr en plats bredvid har varit och dragit ut min sladd och att de är han som bara får stoppa i sin sladd där. Ursäkta gubbe lilla, gör en god gärning och var snäll att låta en annan oskyldig individ få en varm bil de finns ju liksom två uttag. Dessutom kan du samtidigt rädda naturen en aning med mindre avgaser som släpps ut. Äh tänk om alla var så, jävla svensson!

De var mina sista ord för kvällen :) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0