Bästa tidsfördrivet !

Vem har missat att läsa Blondinbellas blogg? Ingen kommer säga nej så alla vet nog vad jag kommer prata om. Antingen hatar man henne eller så älskar man henne (jag älskar henne puss puss på henne) iaf det jag försöker komma till är alla sjuka och patetiska kommentarer fjortisar, avundsjuka tjejer och killar skriver till henne. Ikbland börjar man ju verkligen undra som här, några utdrag från hennes inlägg när hoin var i min hemstad Luleå:

Mikaela:
hm 45min vem orkar lyssna på ett föredrag i 45min i streck? jösses säger jag bara

langsie:
skulle dom inte spränga Luleå?
det ser ut som om du kommer därifrån. smälter in bland dom andra. btw, dom är fortfarande 1800-tal va?

Jag tror seriöst jag dör, för alla kommentarer verkar ju i princip vara seriösa. OOOMMMMGGGG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0