Studera.nu

Ansökan till högskola/universitet har nu stängt för 10 minuter sen. Jag har nu sökt och eftersom jag går ekonomi vill jag ju fortsätta med det i framtiden. Mina val blev så här:

1. Civilekonomprogrammet på Stockholms universitet.
2. Civilekonomprogrammet på Linköpings universitet
3. Civilekonomprogrammet på Göteborgs universitet
4. Civilekonomprogrammet på Lunds universitet.
5. Fastighetsmäklarprogrammet på Malmö Högskola
6. Civilekonomprogrammet på Växjö universitet.

Ja ni ser ju vad jag vill med min framtid. Önskar över allt annat att jag kommer in i Stockholm eftersom min käre far bor där och kan enkelt skaffa boende där men Linköping vore ju inte dumt det heller. Önska mig lycka till nu, jag vill verkligen läsa det här och även fast mina betyg inte endast består av VG och MVG.


Kommentarer
Postat av: En Shawty

Ah, hoppas du kommer in i Göteborg, Sveriges riktiga huvudstad ;-D Good lüüück Jonas!

2009-04-17 @ 03:06:59
URL: http://owlstreasure.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

2009-04-17 @ 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0