Valboooorgg!

Får man ha skor hemma hos Elin?
- Jag vet inte.

Mmm.. redbullvodka är ju gott och det är just det som ligger och skumpar i magen just nu blandat med lite entrecotê och croketts(?). Valborg ska firas hemma hos Elin med hennes päron och syster med pojkvänner. Hoppas på en lyckad kväll med en kvarting i magen haha nä inte så mycket men en del iaf. Ska försöka dra med ungdomarna till något sjysst ställe inne i stan där festen kan urarta sig totalt det är vad min dröm är för på Valborg ska man ju supa levern av sig.

Ha en bra bra kväll allesammans. Imorn fårr ni två fina bilder på mina sjyssta dojjer som kom med posten idag.

Kommentarer
Postat av: steffie

trevlig valborg! :D

2009-05-01 @ 14:35:21
URL: http://stephaniedahl.blogg.se/
Postat av: Jonas

snygg blogg! :) bra skrivet. besök gärna min :)

2009-05-06 @ 18:12:16
URL: http://jajnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0