Kafelino, Invit och Melodifestivalen

Rubriken talar för sig själv. Fredagen var de fika med vänner, alla drog typ hem vid 10 och jag, Pia och Peter bestämde oss för att gå ut. Vi valde Kafelino eftersom de var gratis inträde och från 18, ja de var väl rätt okej. Kafelino var nog roligast på hela kvällen då man kände typ alla men Invit där inte Pia kom in var de inte lika roligt längre. Peter blev för full haha och jag blev trött. Så vi fick skjuts hem av Lina.
Lördagen var de tidig uppgång för att bege sig mot Skellefteå och melodifestivalen. Hela familjen tog de lugnt tills halv 7 då vi gick dit och tittade på uppvärmingen. Jag tog nästan inga bilder eftersom kameran jag hade var värdelös och sen har jag inte ladda upp alla bilder. Men syrran har fotat så ni får surfa vidare till hennes blogg när dom har laddats upp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0