Molly fucking San..

Kvällen igår erbjöd melodifestivalen och Lillan som jag sa. Kassa Molly gick till final och de suger apa! På lillan satt vi och chilla och hade det mys. Vi drog vid 23 tiden då Linnea ville ha hämtning. Och jag var även svintrött efter 9 timmars gående och åkandes i Haparanda. 

Just nu är jag nyduschad och har gjort klar min läxa lite tidigare när jag vaknade. Nu är jag fit for fight för att redovisa min powerpoint imorgon.
Här ä'r då min übersexiga powerpoint med bakgrund snodd av Lule&co? med lite fix och trix.



Kommentarer
Postat av: Katte

"Jag antar att Jenny berättade vad jag sa till henne så du vet hur läget låg. :) Men vi får boka in nå rejält festande nästa vecka. ;P;P;P"



Jo det gjorde hon. ;P

Får hoppas det går bra för pappa då. Känns som att alla blivit gamla och alla farit åt alla håll.

Känns lite smått tråkigt. Jag vet, alla förändras och saker förändras. :B Men ändå.

2009-02-22 @ 16:54:28
URL: http://flyingfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0