fucking jävla skit ...

Hej efter en lång paus. Jag har inte skrivit nå. Kanske för att jag inte haft nå att skriva om eller ja de finns jun alltid något att skriva om, men grejen är den att jag inte alls vet hur jag ska formulera fram de. Jag kan ju berätta om helgen kanske. Fredagen bestod av en sväng på stan och en tur ut till Storheden. Blev en present till syster. Kan tyvärr inte uppge här vad jag köpt och tänker nog aldrig göra de i framtiden heller för de är inte ens intressant vad hon ska få. Jag for även med Peter till stan för att investera ett par byxor men han var för kräsen så de blev inga. För övrigt så innan var vi på bolaget och köpte fjortissoda, ni vet, cider. Ja, vi partade kvällen lång på cider och lite starkare drycker. Sånt som man inte minns dagen efter att man ens har druckit, men nu blev de inte så drastiskt.

Lördagen blev att, ja vafan gjorde jag lördagen? Inte ett skit, jag klev upp 4, jo!, jag och Peter åkte till Hertsön för att spela Rappakalja. De var skoj och vi kom hem halv 4 på natten. Vi sov hela söndagen och söndagen minns jag absolut inte vad jag gjorde, eller jo vi var på Hertsön och såg trollerikonster på femman.

Måndag & tisdag har jag gått i skola och jag hatar skolan efter den här veckan, vi får ett nytt schema och jag verkligen HATAR den som ändrat vårat schema. Jag skulle vilja skada den personen så hårt eller ja kanske inte  men nu har dom flyttat en lektion så vi har MER hål. Jag hatar HÅL! Jag har haft nog med HÅL under hela jävla gymnasiet. Hela min gymnasietid har bestått utav HÅl där man inte gjort ett skit. JAG HATAR VERKLIGEN SAMHÄLLSPROGRAMMET I LULEÅ GYMNASIEBY!

HAAAAAAAAHAAAAAAAAAAA JAG DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0