Nyår och skallebank

Hej efter en lång bloggsemester.
Har tagit ledigt från bloggen nu under några dar då jag inte orkat skriva nå. Jag har säkert jätte mycket att berätta för alla roliga besökare jag har. Det som hänt är väl att jag har kommit hem från min resa till min far och även hunnit fira nyår. Jag lurade Elin att jag var kvar i Sthlm tills igår (vi säger fredag även fast uret visar att de skulle vara lördag). Poängen var att överraska henne men de sket sig totalt då hennes fest blev inställd pga sjuka. Tråkigt, men de blev ändå ganska lyckat. När året visade 2009 så kunde jag inte pga mitt berusade tillstånd inte hålla mig och var tvungen att säga "kom till SOS, brandstationen, ja vid dig", Elin svarar med: VAAA?!?!?! är du i stan??, Jag drar med min berusade röst: Ja jag är i stan, kom hit på fest. Så de blev väl en överraskning men kanske inte direkt med den som jag verkligen ville ha.
Vi festade loss på bål i en hink och min egna blandning i en Pepsiflaska med innehållet: Sprit och sprit, passoa, djuice, Schweppes, frukt, sockerblandning, och mer massa skumma grejer. Fulla blev vi och vi bokade taxi som vi sket i och fick hem av Miriams pojkväns kompis. Jag och Peter satte direkt igång att städa i kalsonger. Det var rena bombnedslaget av ölflaskor, tallrikar och skräp. Allt för att kunna vana upp nöjda och bakis för att enkelt beställa hemkörning av pizza när vi vaknat. Jag kan ju säga att jag har haft roligare nyår men den här var en 6 av 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0