Olivers

Nu känner jg mig återställd efter gårdagen. Massa onyttigheter brukar vara till stor hjälp (inte) men idag var de nog de som hjälpte mig haha. Gårdagen var både kul och tråkig, vi började med kalas på Zan restaurang där de var massa folk, jag som hade tippat på att vara yngst behöve iaf inte de, fanns en annan kille i min ålder. Efter någon timmas festande drog hela kalasgänget på ca 50 pers till Olivers, eftersom vi var special fick vi egen ingång haha. Början var inte alls så kul men de blev roligare och roligare. Träffade mer bekanta än vad jag hade tippat på. Jag lyckas alltid träffa någons förälder eller lärare haha. Vi dansade galet och trillade och var allmänt fulla och fulla. Ett gäng tjejer på 25 år älskade oss och dem såg ut att vara 17 egentligen. Hamnade med på bilder som jag absolut inte vill veta av att jag hamnat på, måste se ut som ett riktigt fyllo med ögon som är riktigt borta. Kvällen var iallalfall jävligt lcykad även fast jag i början hade svin tråkigt och ville hem. Men jag gav ju kvällen ett försök och de lyckades.


Nu ska jag vänta på att dippen ska kylas ner och sen se någon trevlig film eller program. Som sagt en lugn kväll och imorgon börjar jag 10 för första gången en måndag på mer än ett halvår, de suger apfi**a!! Sen blir de blodprov och en lektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0