Helg

Vilken helg! Helt superb! Fredagen var de ju läkarbesök som gick bra och vi passade även på att fika med Amina och Adina på sjukhuset. Efter min sista lektion gjorde jag och Elin ärenden och åkte sen hem och tillagade middag som tog nån timma. Jag vilade upp mig inför de som skulle komma: tjejfest hos Peru. Alla killar var utklädda som tjejer. Vi förfestade lite hemma och gick vidare. Elin gav upp efter en timma och peter och jag kom hem till 05.00 då vi stökade ner Elins hem. Haha
Lördag kväll åkte Pee, jag, Elin och Chrille till Sandön, vi tog de lugnt bara och söndagen körde vi skoter i några timmar och latade gjorde vi också.

Nu är jag hemma och nu kanske jag upåpdaterar lite oftare. Vem vet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0