Tyrkisk Peber aldrig mer...

Jonas är återställd! haha fredagen var heeelt crazy. Första drinken slank ner 16.15 och sen var de buffé på Kulturens hus. Inte någon höjdare var de där, maten var as kass och uppträdandet av Norrbotten big band var ju sådär, inte alls min musiksmak. Efter KH så åkte jag och Peter på förfest hemma hos Pia. Jag shottade uta bara f*n och sen kom visst taxin. Jag var som ett odjur och gapade håll käft till Pia när hon ville ge mig vatten. haha

Vi försökte oss in på Allstar där vi blev nekade, så vi gick till Cleo där de var dött med folk. Så vi dansade på där på ett tomt dansgolv och tillslut hade Cleo blivit fullt med folk och då gick jag och Peter till Allstar där vi lyckades komma in.
Sen är de rätt suddigt haha.

Lördagen blev en total bakisdag med asäcklig piza från Hertsö grill & pizzeria. Sen blv de bara deg av hela dagen, mådde inte alls bra. Så jag var helt återställd söndag kväll. :)

Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

VERY NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!!!

2009-03-06 @ 00:42:29
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0